Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Ghid • Oaspete

AirCover pentru oaspeți

Acest articol a fost tradus automat.

Fiecare rezervare vine cu AirCover pentru oaspeți. Dacă există o problemă serioasă cu Airbnb pe care gazda ta nu o poate rezolva, te vom ajuta să găsești o locuință similară, în funcție de disponibilitate, la prețuri comparabile. Dacă o locuință similară nu este disponibilă sau preferi să nu rezervi din nou, îți vom oferi o rambursare integrală sau parțială.

Dacă apare ceva, gazda ta este cel mai bun punct de contact; este probabil că îl va putea remedia. Poți trimite un mesaj direct gazdei pentru a-i spune ce se întâmplă.

Anulările de către gazdă

Dacă gazda anulează înainte de check-in, te vom ajuta să rezervi din nou. Echipa noastră te poate ajuta să găsești o locuință similară, având în vedere poziția și dotările, în funcție de disponibilitate, la prețuri comparabile. Dacă o locuință similară nu este disponibilă sau preferi să nu rezervi din nou, îți vom oferi o rambursare integrală, inclusiv taxele de servicii.

Află mai multe despre la ce să te aștepți dacă gazda îți anulează rezervarea.

Nu se poate face check-in

Când ai o rezervare confirmată, adresa de e-mail și numărul de telefon ale gazdei vor apărea în firul de conversație pentru călătoria ta. Dacă nu poți intra pe Airbnb la sosire și gazda nu răspunde sau nu poate rezolva problema, te vom ajuta să găsești o locuință similară, în funcție de disponibilitate, la prețuri comparabile. Dacă o locuință similară nu este disponibilă sau preferi să nu rezervi din nou, îți vom oferi o rambursare integrală, inclusiv taxele de servicii.

Află ce trebuie să faci în continuare dacă nu poți lua legătura cu gazda.

Anunțuri incorecte

Dacă anunțul este semnificativ diferit de cel anunțat, gazda ta este o resursă excelentă pentru a remedia problema. Dacă anunțul este semnificativ diferit de cel anunțat și gazda nu poate rezolva problema, te vom ajuta să găsești o locuință similară, în funcție de disponibilitate, la prețuri comparabile. Dacă o locuință similară nu este disponibilă sau preferi să nu rezervi din nou, îți vom oferi o rambursare integrală sau parțială.

Linie de asistență nonstop privind siguranța

Dacă te simți vreodată în nesiguranță, suntem aici pentru a te ajuta să obții acces prioritar la agenții de siguranță special instruiți, care te vor ajuta cu problemele de siguranță sau te vor pune în legătură direct cu autoritățile locale de urgență, zi sau noapte.

Trebuie să ne contactezi? Contactează-ne prin telefon, e-mail sau chat.

Cum funcționează AirCover pentru oaspeți

AirCover pentru oaspeți oferă asistență pentru probleme grave legate de rezervarea ta (de exemplu, gazda îți anulează rezervarea înainte de check-in) sau în timpul șederii tale (de exemplu, încălzirea nu funcționează în timpul iernii, anunțul are mai puține dormitoare decât cele din anunț, este un alt tip de locuință – o cameră privată în loc de o locuință întreagă, o dotare majoră promovată, cum ar fi o piscină sau o bucătărie), dar nu include mai multe inconveniente minore, cum ar fi un prăjitor de pâine stricat.

Gazda ta este cel mai bun punct de contact pe care îl poți contacta dacă apare ceva. Poți trimite un mesaj direct gazdei pentru a-i spune ce se întâmplă.

Dacă apare o problemă în timpul șederii:

  1. Fă fotografii sau videoclipuri cu problema, dacă poți.
  2. Contactează gazda în termen de 72 de ore de la descoperirea problemei și descrie-i problema pentru a vedea dacă o poate rezolva.
  3. Dacă gazda ta nu poate rezolva problema sau nu răspunde deloc, contactează-ne cât mai curând posibil.
  4. O vom examina și, dacă descoperim că este o problemă susținută de AirCover pentru oaspeți și dorești să părăsești locuința, te vom ajuta să găsești o cazare similară, în funcție de disponibilitate, la prețuri comparabile. Dacă o locuință similară nu este disponibilă sau preferi să nu rezervi din nou, îți vom oferi o rambursare integrală sau parțială.

AirCover pentru oaspeți nu este o poliță de asigurare. Nu acoperă problemele legate de călătorie (de exemplu: călătoria ta este întârziată din cauza unei furtuni, bagajele tale sunt deteriorate de transportatorul tău). Află mai multe aici

Dacă ești gazdă, află mai multe despre AirCover pentru gazde și despre îmbunătățirile recente pe care le-am făcut.

A fost util acest articol?

Articole similare

  • Îndrumări

    Obține ajutor sau contactează echipa Asistență clienți Airbnb

    Majoritatea gazdelor și oaspeților își pot rezolva rapid problemele între ei. Descoperă modalități de a obține ajutorul de care ai nevoie înainte, în timpul sau după o călătorie.
  • Îndrumări • Oaspete

    Ce se întâmplă dacă gazda anulează rezervarea

    Dacă rezervarea ta este anulată de către gazdă, vei primi o rambursare integrală. Dacă anularea are loc cu mai puțin de 30 de zile înainte de check-in, te vom ajuta să rezervi o locuință alternativă similară, în funcție de disponibilitatea cazărilor, la un preț comparabil.
  • Îndrumări • Oaspete

    Dacă ai o problemă în timpul șederii

    Dacă apare ceva neașteptat în timpul șederii, trimite-i un mesaj gazdei pentru a discuta mai întâi o posibilă soluție. Sunt șanse mari ca aceasta să te poată ajuta să rezolvi problema. Dacă gazda nu te poate ajuta sau dacă dorești să soliciți o rambursare, suntem aici pentru a-ți oferi asistență.
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te