Crearea unui profil de co‑gazdă convingător
Profilul tău de co‑gazdă reprezintă o ocazie de a te promova. Rețeaua de co‑gazde utilizează un algoritm personalizat pentru a afișa oricărei persoane care caută ajutor profilurile co‑gazdelor locale relevante.
Completarea profilului de co‑gazdă
Completează-ți profilul de co‑gazdă pentru a apărea în rezultatele căutărilor. Informațiile din profilul tău sunt disponibile public.
- Numele: profilul tău de co‑gazdă folosește în mod automat prenumele și numele de familie din contul tău Airbnb, cu excepția cazului în care alegi să-ți afișezi doar prenumele în setările profilului tău de co‑gazdă. Pentru a putea apărea în Rețeaua de co‑gazde, numele afișat, indiferent că este cel complet sau cel pe care îl preferi, trebuie să fie numele tău personal, nu denumirea unei companii*.
- Prezentare: o scurtă descriere a experienței tale în activitatea de găzduire, în care evidențiezi calitățile tale unice. De exemplu: „Am început să ofer găzduire într-o cameră liberă. Acum ajut alte gazde să obțină recenzii excelente și să-și atingă obiectivele de câștig.” Această prezentare va apărea în rezultatele căutărilor și în partea de sus a profilului tău.
- Serviciile: alege din 10 categorii, cum ar fi configurarea anunțului și comunicarea cu oaspeții, și descrie pe scurt modul în care abordarea ta iese în evidență. De exemplu: „Colaborez cu echipa mea de curățenie de peste cinci ani și facem o verificare de rutină a calității înainte de și după șederea primului oaspete”.
- Tarifele: informează gazdele ce sumă percepi per rezervare pentru asistență continuă (informație obligatorie) și per anunț pentru configurare (informație opțională).
- Zona de servicii locale: adaugă zona în care poți oferi servicii de găzduire în persoană, pe o rază de aproximativ 100 km.
- Mai multe informații despre tine: poți împărtăși detalii despre traseul tău ca gazdă, de exemplu, ce te-a atras să intri în domeniul ospitalității și care e momentul cu care te mândrești cel mai mult.
Profilul tău de co‑gazdă conține și aceste informații.
- Statistici esențiale: gazdele văd numărul de anunțuri pentru care oferi servicii de gazdă sau co‑gazdă, de câți ani găzduiești și care este scorul general acordat de oaspeți pentru toate anunțurile la care ai fost gazdă sau co‑gazdă.
- Aspecte evidențiate: gazdele văd dacă Airbnb recunoaște meritele tale sau ale anunțurilor la care ești gazdă sau co‑gazdă prin formulări de tipul: „Super‑gazdă de 8 ani” sau „Scoruri perfecte de la oaspeții recenți”.
- Recenziile oaspeților: gazdelor le apar recenziile lăsate de oaspeți pentru anunțurile la care ești gazdă sau co‑gazdă, începând cu cea mai recentă. De asemenea, gazdele pot ordona recenziile în ordinea descrescătoare sau crescătoare a scorului și pot face căutări după cuvinte-cheie.
- Anunțurile tale: gazdele văd toate anunțurile la care colaborezi și de cât timp oferi servicii de gazdă sau co‑gazdă pentru fiecare dintre acestea.
Cum faci o fotografie de profil excelentă
Profilul tău de co‑gazdă îți extrage automat fotografia de profil din contul Airbnb. Fotografia trebuie să fie de înaltă rezoluție, să aibă o dimensiune a fișierului de până la 100 MB și să nu fie neclară. Trebuie să îți arate în mod clar fața*.
Respectă aceste reguli:
- Folosește un fundal simplu și lumină naturală.
- Fă o fotografie verticală și lasă loc pentru decupare.
- Evită selfie-urile, folosirea blițului, iluminarea din spate, logourile și ilustrațiile.
- Nu surprinde în imagine animale de companie și alte persoane.
* Dacă oferi găzduire în calitate de persoană juridică în Australia, Spațiul Economic European sau în Regatul Unit, această condiție nu ți se aplică.
Află mai multe despre algoritmul de căutare accesând Centrul de asistență.
Rețeaua de co‑gazde este disponibilă în Franța, Spania, Italia, Germania, Regatul Unit, Australia, Mexic (prin intermediul Airbnb Global Services Limited), Canada, Statele Unite ale Americii (prin intermediul Airbnb Living LLC) și Brazilia (prin intermediul Airbnb Plataforma Digital Ltda).
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.