Cum protejează Airbnb gazdele

Politicile și măsurile de protecție te ajută să găzduiești cu încredere.
Articol creat de Airbnb pe 4 feb. 2020
Timp de citire: 4 minute
Actualizat pe 10 iul. 2024

Îți stăm la dispoziție pentru a-ți oferi asistență în timp ce găzduiești. Cât timp utilizezi platforma Airbnb pentru a gestiona comunicarea, rezervările și plățile, beneficiezi de protecția asigurată de politicile și serviciile noastre.

AirCover pentru gazde

AirCover pentru gazde este protecția de la A la Z de care beneficiază fiecare gazdă de pe platforma Airbnb. Aceasta include o asigurare de răspundere civilă pentru gazdele de locuințe în valoare de până la 1 milion USD. De asemenea, include protecție împotriva daunelor aduse proprietății gazdei în valoare de până la 3 milioane USD, cu acoperire pentru obiecte de artă, obiecte de valoare, mașini, bărci, alte autovehicule și ambarcațiuni parcate sau păstrate la proprietate și multe altele.

AirCover pentru gazde oferă măsuri de protecție înainte de călătorie: confirmarea identității oaspeților le ajută pe gazde să fie sigure că oaspeții sunt cine spun că sunt. Verificăm antecedentele oaspeților care rezervă atunci când legea permite acest lucru și verificăm dacă oaspeții care rezervă se află pe anumite liste de supraveghere sau de sancțiuni. Tehnologia noastră de verificare a rezervărilor ajută și la reducerea riscului producerii de petreceri perturbatoare și de daune materiale.

Echipa de asistență clienți Airbnb

Airbnb îți stă la dispoziție pentru a-ți oferi asistență 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, în 46 de limbi.

  • Asistență telefonică și online: pentru probleme urgente, apelează-ne. Pentru probleme care nu sunt urgente, cum ar fi actualizarea calendarului sau ajustarea prețurilor, trimite-ne un mesaj.
  • Asistență specializată pentru Super-gazde: Super-gazdele sunt puse automat în legătură cu un membru expert al personalului de asistență clienți Airbnb ori de câte ori contactează Airbnb.
  • Linia de asistență nonstop privind siguranța: dacă te simți în pericol, aplicația noastră oferă zi și noapte acces, printr-o singură apăsare de buton, la operatori special pregătiți pentru a trata probleme de siguranță.

Reguli de bază pentru oaspeți

Airbnb le impune tuturor oaspeților să respecte un set de reguli de bază. Trebuie să îți trateze spațiul cu respect, să urmeze Regulile casei, să comunice cu promptitudine dacă apar probleme și să lase locuința într-o stare care nu necesită o muncă excesivă de curățenie. Fiecare oaspete va trebui să accepte aceste reguli de bază înainte de a face o rezervare. 

Dacă un oaspete nu respectă regulile de bază, poți raporta acest lucru contactând echipa Asistență clienți Airbnb sau oferindu-i oaspetelui respectiv un scor scăzut la categoria curățenie sau respectarea Regulilor casei, în cadrul procedurii de scriere a recenziilor. Oaspeții care încalcă în mod repetat regulile standard ale casei ar putea fi suspendați sau înlăturați de pe platforma Airbnb dacă problemele persistă.

Regulile casei au caracter obligatoriu, în conformitate cu regulile de bază, și îți permit să stabilești ce așteptări specifice ai din partea oaspeților care vor sta în locuința ta. Poți alege din lista noastră de reguli standard ale casei privind:

  • Animalele de companie
  • Evenimentele
  • Fumatul și utilizarea țigărilor electronice
  • Orele de liniște
  • Orele de check-in și check-out
  • Numărul maxim de oaspeți
  • Fotografierea și filmarea în scopuri comerciale

Dacă ai instrucțiuni speciale, care nu figurează printre regulile standard ale casei, le poți menționa ca reguli suplimentare în setările anunțului tău. De exemplu, le poți cere oaspeților să închidă și să încuie toate ferestrele înainte de plecare.

Recenzii și profiluri

Recenziile despre oaspeți și profilurile acestora te ajută să îți cunoști oaspeții înainte să stea la tine. Oaspeții care fac o rezervare sau se alătură unei călătorii sunt invitați să creeze un profil complet, care conține o fotografie și detalii despre ei. 

Poți avea încredere că recenziile despre oaspeți se bazează pe experiențe reale, deoarece gazdele și oaspeții își pot scrie reciproc recenzii numai după ce o rezervare a fost finalizată. De asemenea, în orice moment înainte ca oaspeții să ajungă în locuința ta, le poți pune întrebări și le poți spune la ce să se aștepte.

Dacă folosești Rezervarea imediată, poți alege ca această caracteristică să fie activă doar pentru oaspeții care au finalizat cel puțin o ședere fără incidente sau scoruri mici. Dacă preferi să accepți manual cererile de rezervare, poți accesa profilurile oaspeților și recenziile despre aceștia înainte de a accepta o rezervare. 

Poți anula oricând o rezervare dacă ai motive rezonabile să crezi că oaspetele va organiza o petrecere, atât timp cât respecți Politica Airbnb privind anulările efectuate de gazde. Dacă o cerere de călătorie te face să nu te simți în largul tău, o poți refuza, atât timp cât respecți Politica anti-discriminare.

Dorești mai mult sprijin?

Înscrie-te în clubul local de gazde pentru a intra în legătură cu alte gazde.
Găsește-ți clubul de gazde

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Protecția împotriva daunelor aduse proprietății gazdei, asigurarea de răspundere civilă pentru gazdele de locuințe și asigurarea de răspundere civilă pentru experiențe, oferite în cadrul programului AirCover pentru gazde, nu li se aplică gazdelor care oferă cazări sau experiențe în Japonia, unde se aplică asigurarea pentru gazde din Japonia și asigurarea de protecție pentru experiențe din Japonia, și nici gazdelor care oferă cazări prin Airbnb Travel LLC. Gazdelor care oferă cazări sau experiențe în China continentală li se aplică Programul de protecție a gazdelor din China. Reține că toate limitele privind acoperirea sunt exprimate în USD.

Asigurarea de răspundere civilă pentru gazdele de locuințe și asigurarea de răspundere civilă pentru experiențe sunt subscrise de asiguratori terți. Dacă oferi găzduire în Regatul Unit, polițele de asigurare de răspundere civilă pentru gazdele de locuințe și pentru experiențe sunt subscrise de Zurich Insurance Company Ltd. și sunt oferite și încheiate fără costuri suplimentare pentru gazdele din Regatul Unit de către Airbnb UK Services Limited, societate desemnată ca reprezentant al Aon UK Limited, autorizată și reglementată de Autoritatea de Supraveghere Financiară din Regatul Unit (FCA). Societatea Aon este înscrisă în registrul FCA cu numărul 310451. Poți verifica acest lucru accesând Registrul Serviciilor Financiare sau contactând FCA la numărul de telefon 0800 111 6768. Polițele de răspundere civilă pentru gazdele de locuințe și pentru experiențe din cadrul programului AirCover pentru gazde sunt reglementate de Autoritatea de Supraveghere Financiară. Celelalte produse și servicii nu sunt produse reglementate oferite de Airbnb UK Services Limited. FPAFF405LC

Protecția împotriva daunelor aduse proprietății gazdei nu este o asigurare și nu este legată de asigurarea de răspundere civilă pentru gazdele de locuințe. În cadrul protecției împotriva daunelor aduse proprietății gazdei, ți se rambursează anumite daune provocate de oaspeți locuinței și bunurilor tale, dacă oaspetele nu plătește pentru aceste daune. Pentru locuințele din statul Washington, obligațiile contractuale ale Airbnb în temeiul protecției împotriva daunelor aduse proprietății gazdei sunt acoperite de o poliță de asigurare încheiată de Airbnb. Pentru gazdele a căror reședință sau sediu social se află în afara Australiei se aplică aceste condiții privind protecția împotriva daunelor aduse proprietății gazdei. Pentru gazdele a căror reședință sau sedi social se află în Australia, protecția împotriva daunelor aduse proprietății gazdei face obiectul condițiilor privind protecția împotriva daunelor aduse proprietății gazdei pentru utilizatorii din Australia.

Airbnb
4 feb. 2020
Ți-a fost de ajutor?