Crearea unei experiențe de check-in fără probleme
Experiența de check-in începe cu o comunicare clară și se încheie cu a-i ajuta pe oaspeți să se simtă bineveniți și în largul lor în spațiul tău. Iată cum poți crea o sosire fără probleme.
Stabilește-ți procesul de check-in
Accesează ghidul de sosire al locuinței tale pentru a configura un proces de check-in simplu și fiabil.
Selectează o oră de check-in. Ia în considerare de cât timp vei avea nevoie pentru a pregăti locuința între șederi. Multe gazde preferă să facă check-in după-amiaza, așa că ai la dispoziție suficient timp pentru a face curățenie înainte de sosirea următorilor oaspeți.
Scrie indicații clare de orientare către locuința ta. Dacă este dificil de găsit sau dacă rețeaua telefonică nu este fiabilă în zonă, include detalii utile.
Alege o metodă de check-in. Mulți oaspeți preferă confortul unui proces de check-in independent, care le permite să intre în locuință fără ca tu să fii acolo.
Oferă instrucțiuni de check-in. După ce ai ales o metodă de check-in și ai adăugat detalii, cum ar fi locul în care se află cutia securizată, poți adăuga în aceeași secțiune instrucțiuni pas cu pas cu fotografii.
Creează un manual al casei și un ghid. Oferă informații importante despre locuința ta, cum ar fi cum să te conectezi la rețeaua Wi-Fi și sugestii locale, inclusiv restaurante.
Oaspeții pot accesa instrucțiunile de check-in în detaliile călătoriei cu 48 de ore înainte de check-in sau, dacă ai o politică de anulare flexibilă, cu 24 de ore înainte.
Ia în considerare programarea unui mesaj cu o zi sau două înainte de check-in. Este o ocazie de a trimite instrucțiunile de check-in tuturor oaspeților din rezervare și de a-i ruga să te contacteze dacă au întrebări.
Pregătește-ți locuința
Felul în care se simt oaspeții atunci când deschid ușa locuinței este o parte importantă a experienței de check-in.
Păstrează-ți locuința imaculată. Creează o rutină care include curățarea tuturor suprafețelor, podelelor și țesăturilor și verifică din nou că au fost îndepărtate petele, murdăria și firele de păr.
Afișează informații utile. Lasă la îndemână versiunile tipărite ale manualului casei și ale ghidului.
Lasă un cadou de bun-venit. Acesta poate fi ceva simplu, precum un bilețel scris de mână sau o delicatesă locală.
Asigură-te că ai la dispoziție o metodă de acces alternativ. Ia în considerare păstrarea unei chei de rezervă într-o cutie securizată lângă intrare, în cazul în care metoda principală de check-in nu funcționează.
Cu toate acestea, dacă alegi să întâmpini oaspeții, tu sau o co-gazdă trebuie să puteți fi contactați în timpul procesului de check-in, pentru a rezolva rapid orice probleme care pot apărea. De asemenea, receptivitatea la sosirea oaspeților poate da un ton pozitiv pentru tot restul șederii lor.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.